费溪

当你喜欢的句子变成这样你还认识吗?(第六弹)

​万年一更新的系列来了,为什么不更新了呢?因为我发现,我所掌握的英文单词已经不够了。词典上和我认知的单词差别太大了,不是很跟得上。所以我就想说给你们停个几个月,然后再给你们更。所以现在回来了。

 

​1.Can wait, just wait outside for me to go out. Can't wait, don't look back.
 ​​能等,就在外面等我出去。等不下去了,不要回头。

 ​——《刺骨》

2.Others won the first because his level is the first, Qi Zui won the first because the highest ranking is the first.
 ​​别人拿第一是因为他的水平就是第一,祁醉拿第一是因为比赛名次最高就是第一

​——《Awm绝地求生》

​3.To be strong is only to be gentle to those who care
 ​   变强只是为了能对在乎的人,至温柔。

 ​——《千秋》

​4.Other invigilators and examinees don't sleep, examiners
 其他监考官和考生不上床,大考官

——《全球高考》

5.I like you, so I hope you are surrounded by people, so you should walk with flowers in full bloom and people's voices in full swing.
 我喜欢你,所以希望你被簇拥包围,所以你走路要繁花盛开,要人声鼎沸。

——《某某》

6.I don't care about the past
 Our future, from now on?
 过去怎么样,我都不会再在意
 我们的未来,是从现在开始

——《你师父我人傻钱多》

7.The end of all suffering and burdens is a time like flowing clouds
 所有的苦难和背负尽头,都是行云流水般的此世光阴

——《大哥》

8.After a big dream, I can see the mountain flowers in my dream like jadeite, like my old friend, I am so overjoyed.
 经一场大梦,梦中见满眼山花如翡,如见故人,喜不自胜。

——《有匪》

9.The rising stars have not yet matured, and the fallen heroes have not yet completed their final mission, while the heroic spirits still exist.
 .那些冉冉升起的将星们,还没来得及成熟,而即将陨落的英雄们,也尚未完成最后的使命,而浩然军魂尚存。

——《大英雄时代》

10.Gu Fei, I have no home
 顾飞,我没有家了

——《撒野》

评论(9)

热度(476)

  1. 共31人收藏了此文字
只展示最近三个月数据